اميد كردستاني كيست؟
 
وبلاگ دانشجویان فناوری اطلاعات ورودی مهر 91
دانشگاه جامع علمی کاربردی چابهار
 
دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:, :: 9:9 ::  نويسنده : کوروش

امید کردستانی ۳۹ساله، بزرگ‌شده تهران، تاجر ایرانی آمریکایی است که هم‌اکنون به عنوان مشاور ارشد دفتر مدیر عامل و بنیانگذاران گوگل و به عنوان مدیر غیر‌اجرایی در وودافون کار می‌کند. کردستانی تا ۱۶ آوریل ۲۰۰۹، معاون ارشد رئیس فروش و عملیات گوگل بود. او دارای بیش از ۱۲ سال تجربه، آن هم در موقعیت‌های کلیدی، در زمینه تکنولوژی سطح بالا و سرمایه‌گذاری، در شرکت‌های پیشرو اینترنتی از جمله ارتباطات نت‌اسکیپ است.

او همچنین معاون توسعه کسب و کار و فروش وب‌سایت نت‌اسکیپ بود که توانسته بود ظرف ۱۸ ماه درآمد آن را از نرخ سالیانه ۸۸ میلیون دلار به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد. او کار خود را در نت‌اسکیپ به عنوان مدیر فروش اُ‌ای‌‌ام (OEM) آغاز کرد و طی چهار سال فعالیت حرفه‌ای خود در این شرکت، مسوول ایجاد روابط با مشتریان عمده‌ای همچون سیتی بانک، AOL، آمازون، اینچویت، ترولوسیتی، اینتل، اتسایم هوم، ای‌بی و ایکسایت بود. قبل از نت‌اسکیپ، کردستانی در شرکت‌های تری دو (۳DO)، گو کورپرویشن و هیولت پاکارد در بخش بازاریابی، مدیریت محصول و توسعه کسب و کار فعالیت می‌کرد.

کردستانی در ماه می سال ۱۹۹۹ به گوگل پیوست و به هدایت توسعه و پیاده‌سازی مدل کسب و کار اولیه این شرکت پرداخت. او در تلاش‌های گوگل برای کسب درآمد و همچنین عملیات فروش شرکت نقش ایفا کرده است. او تا ۱۶ آوریل ۲۰۰۹، معاون ارشد بخش فروش و عملیات گوگل بود. در شماره ۸ می ۲۰۰۶ مجله تایم، کردستانی یکی از ۱۰۰ نفری بود که جهان ما را شکل داده است. کردستانی یکی از ثروتمندترین ساکنان کالیفرنیای شمالی است.

مجله سن خوزه ارزش خالص دارایی‌های او را ۱.۹ میلیارد دلار تخمین زده است. کردستانی یکی از بنیانگذاران بنیاد ارتباطات پارسا، جامعه میراث فارسی، جامعه کارآفرینی و بشردوستانه است.


نظرات شما عزیزان:

علم
ساعت0:17---13 تير 1393
در کشوری که علم ارزش داشته باشه و برای سرمایه گذاری بشه قطعا اون کشور پیشرفت میکنه، نه کشور ما که همه چیز به مذهب شده مذهب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:قطعا درست است دوست عزیز


صادق
ساعت13:06---9 آذر 1392
امید کردستانی کرد بود و ساکن پیرانشهر(اذربایجان غربی)ودر سن 14سالگی بخاطر مریضی پدرش به انجا رفت



صادق
ساعت13:06---9 آذر 1392
امید کردستانی کرد بود و ساکن پیرانشهر(اذربایجان غربی)ودر سن 14سالگی بخاطر مریضی پدرش به انجا رفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

وبلاگ جهت هماهنگی و دسترسی دانشجویان فناوری اطلاعات دانشگاه علمی کاربردی چابهار جهت دریافت جزوات ،نمونه سوالات ،برنامه ها و سایر موارد ایجاد گردید. فقط ورودیهای 911
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 853
بازدید کل : 21668
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



سایت هدیه صلوات آنلاین